Στεγανοποιητικό σύστημα PSS

Στεγανοποιητικό σύστημα PSS

 

Το σύστημα PSS στεγανοποίησης είναι ένα σύστημα το οποίο αποτρέπει την είσοδο του νερού στο σημείο που ο προωστικός άξονας εισέρχεται στη γάστρα και εγκαθίσταται ως βασικός εξοπλισμός σε πολλούς από τους πιο αξιόπιστους κατασκευαστές σκαφών.

Οι κατασκευαστές σκαφών και τα ναυπηγεία γνωρίζουν τα πλεονεκτήματα και την αξία της εγκατάστασης του στεγανοποιητικού συστήματος PSS καθώς ελαχιστοποιεί  την ανάγκη συντήρησης και τα κόστη που τη συνοδεύουν.

Εκτός αυτού, το σύστημα στεγανοποίησης PSS βοηθά στην εξάλειψη του νερού μέσα στο σκάφος και την φθορά στον άξονα της προπέλας.

Το σύστημα στεγανοποίησης PSS μπορεί εύκολα να προσαρμοστεί και να εγκατασταθεί ακολουθώντας τις κατάλληλες οδηγίες. Είναι διαθέσιμο για άξονες που από 3/4" έως 6" (20mm έως 150mm).

 

Τομή τοποθέτησης στεγανοποιητικού συστήματος PSS σε σκάφος

 


 

 

Κύρια εξαρτήματα συστήματος στεγανοποίησης PSS

 

 

Εξαρτήματα

 

Ρότορας

https://www.shaftseal.com/img/pss-type-a-rotor.jpg

 


Στεγανοποιητικός άξονας

 

https://www.shaftseal.com/img/pss-type-a-carbon.jpg

 

 

Φυσούνα

 

https://www.shaftseal.com/img/pss-type-a-bellow.jpg

 

Ρακόρ λίπανσης

 

https://www.shaftseal.com/img/pss-type-a-hose-barb.jpg

 

 

Πως λειτουργεί

 

Η επιφάνεια στεγανοποίησης δημιουργείται μεταξύ των επίπεδων επιφανειών του περιστρεφόμενου ρότορα ανοξείδωτου χάλυβα και της σταθερής φλάντζας άνθρακα.

Η φλάντζα από carbon είναι προσαρτημένη στην εμπρόσθια πλευρά του κορμού με σφιγκτήρες σωλήνα και το πίσω άκρο του καπακιού ταιριάζει πάνω από τον σωλήνα του άξονα και ασφαλίζεται με σφιγκτήρες.

Ο ανοξείδωτος ρότορας προσαρμόζεται στον άξονα μπροστά από τη φλάντζα από carbon.

Ο ανοξείδωτος ρότορας χρησιμοποιείται για να συμπιέσει τον κορμό πριν στερεωθεί στον άξονα με βίδες ρύθμισης.

Αυτή η συμπίεση (προ φόρτιση) διατηρεί σταθερή επαφή μεταξύ των δύο επίπεδων επιφανειών του ανοξείδωτου ρότορα και της φλάντζας από carbon, επιτρέποντας στο σύστημα στεγανοποίησης PSS να αντισταθμίσει τη μεταβλητή κίνηση εμπρός και πίσω λόγω της ώθησης της προπέλας.

Η φλάντζα η οποία είναι κατασκευασμένη από ανθρακονήμα υπερχειλίζει στη διάμετρο του άξονα, επιτρέποντάς της να "επιπλέει" γύρω από τον άξονα και έτσι να αντισταθμίζει τα περισσότερα προβλήματα εσφαλμένης ευθυγράμμισης και δόνησης.

Ο ανοξείδωτος ρότορας σφραγίζεται στον άξονα με δύο δακτυλίους Ο που είναι εσοχές στο άνοιγμα του περιλαίμιου. Αυτοί οι δακτύλιοι Ο περιστρέφονται με τον άξονα και τον ανοξείδωτο ρότορα και δεν παρουσιάζουν φθορά κατά τη λειτουργία.
 

 


Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας για οποιαδήποτε πληροφορία στο motocraft@motocraft.gr