OXE
Η OXE Diesel είναι η πρώτη εξωλέμβια πετρελαίου υψηλής απόδοσης στον κόσμο και θέτει νέα πρότυπα σε ανθεκτικότητα, απόδοση καυσίμου και χαμηλές εκπομπές ρύπων για έναν εξωλέμβιο κινητήρα. Η κατασκευάστρια εταιρεία Cimco Marine, ξεκίνησε αυτό το έργο με αποστολή να σχεδιάσει την πρώτη εξωλέμβια πετρελαίου υψηλής απόδοσης, έχοντας ως κύριους στόχους την ανθεκτικότητα, την αντοχή και την απόδοση. Η Cimco Marine κατάφερε να σχεδιάσει μια στιβαρή μονάδα μετάδοσης κίνησης που θα μεταφέρει αποτελεσματικά την ισχύ και την υψηλή ροπή που προσφέρουν οι κινητήρες πετρελαίου. Σε συνδυασμό με αρθρωτή διάταξη καιτην δοκιμασμένη τεχνολογία κινητήρων πετρελαίου, εξασφαλίζει ένα εξαιρετικά στιβαρό προϊόν βαρέως τύπου. Η εξωλέμβια OXE Diesel πληροί την οδηγία του ΝΑΤΟ για το «ενιαίο καύσιμο», προσφέροντας ιδανικές, ασφαλείς λύσεις για ναυτικές, στρατιωτικές και μεγάλες εμπορικές εφαρμογές, αλλά και για μικρότερα αλιευτικά, σκάφη έρευνας, yacht tenders, θαλάσσια ταξί και πιλοτίνες όπου η απόδοση, η δυνατότητα μεταφοράς μεγάλου φορτίου και το κόστος λειτουργίας είναι πολύ σημαντικοί παράγοντες.
ΑΣΦΑΛΕΙΑ
Η εξωλέμβια πετρελαίου OXE Diesel έχει σχεδιαστεί για να είναι ασφαλής σε οποιοδήποτε περιβάλλον. Ο στιβαρός σχεδιασμός, ο έλεγχος σε χαμηλή ταχύτητα και η ικανότητα γρήγορης αλλαγής ταχυτήτων οδηγούν σε ασφαλή λειτουργία ακόμα και στις πιο αντίξοες συνθήκες ενώ το Diesel είναι λιγότερο εύφλεκτο καύσιμο από τη βενζίνη και επομένως είναι πολύ πιο ασφαλές να δουλεύεις σε όλα τα περιβάλλοντα εργασί
Ο έλεγχος χαμηλής ταχύτητας (LSC) και η δυνατότητα γρήγορης αλλαγής ταχυτήτων (QSC) παρέχουν εκλεπτυσμένη και ομαλή πραγματοποίηση ελιγμών. Η υψηλή ροπή του κινητήρα διασφαλίζει επίσης ότι υπάρχει αρκετή ισχύς για ελιγμούς κάτω από υψηλά φορτία ή/και χαμηλές ταχύτητες, ακόμη και σε ταχύτητα 4 κόμβων.
Όλα τα μοντέλα κινητήρων OXE Diesel είναι κατασκευασμένα για να αντέχουν στο χρόνο. Τα διαστήματα σέρβις είναι ανά 200 ώρες και για εκτεταμένο έλεγχο και συντήρηση σέρβις κάθε 800 ώρες. Η μεγάλη διάρκεια ζωής παρέχει εμπιστοσύνη και ασφάλεια στους εμπορικούς χρήστες που πρέπει να γνωρίζουν ότι δεν εργάζονται με "φθαρμένα εργαλεία".
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΚΑΥΣΙΜΟΥ
Λόγω της σημαντικά χαμηλότερης κατανάλωσης καυσίμου από μια εξωλέμβια κατασκευασμένη για χρήση σε σκάφος αναψυχής, η εξωλέμβια πετρελαίου OXE Diesel προσφέρει στον χρήστη πρωτοφανή αυτονομία. Το γεγονός ότι ο κινητήρας OXE Diesel λειτουργεί με πετρέλαιο παρέχει επίσης στον χρήστη τη δυνατότητα ανεφοδιασμού με καύσιμα από μεγαλύτερα σκάφη αυξάνοντας έτσι περαιτέρω την αυτονομία, την ευελιξία καθώς και το χρόνο λειτουργίας και εργασίας του. Επίσης η εξωλέμβια πετρελαίου OXE Diesel καταναλώνει 40% λιγότερο καύσιμο από μια εξωλέμβια βενζίνης.
ΕΥΕΛΙΞΙΑ
Ο υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας diesel Common Rail παρέχει υψηλή απόδοση και ροπή. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα ισχυρή ώθηση και επιτάχυνση, με ικανότητα μεταφοράς βαρέων φορτίων. Οι δυνατότητα γρήγορης εναλλαγής της σχέσης μετάδοσης επιτρέπει ώστε η απόδοση και η ισχυρή ροπή του κινητήρα OXE Diesel να αξιοποιούνται με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, αυξάνοντας περαιτέρω την ευελιξία του και κάνοντας τον εξαιρετική επιλογή για ένα πλήθος εφαρμογών.
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
Η ισχυρή υψηλή ροπή του κινητήρα πετρελαίου σε συνδυασμό με το στιβαρό κιβώτιο ταχυτήτων και τη δυνατότητα εναλλαγής της σχέσης μετάδοσης, παρέχει στους χρήστες αξιόπιστες επιλογές για να χρησιμοποιούν τον κινητήρα τόσο ως ισχυρό εργαλείο εργασίας όσο και ως λύση υψηλής ταχύτητας.
Προσφέρει αυξημένη ικανότητα φόρτωσης και πολύ μειωμένη κατανάλωση καυσίμου σε σύγκριση με αντίστοιχη εξωλέμβια βενζίνης, αυξάνοντας την αυτονομία πάνω από 60%. Οι καινοτόμοι κινητήρες OXE Diesel είναι πιο βιώσιμοι, με πολύ χαμηλότερες εκπομπές ρύπων από τους αντίστοιχους κινητήρες βενζίνης και είναι πιστοποιημένοι με τους κανονισμούς που ορίζονται από EPA TIER III, IMO TIER II (MARPOL VI TIER 2), RCD και CCS.
Οι κινητήρες OXE Diesel έχουν σχεδιαστεί για να είναι αξιόπιστοι σε κρίσιμες καταστάσεις και διαθέτουν τις έξυπνες δυνατότητες Quick-Shift-Capability (QSC) και Low-Speed-Control (LSC). Ως αποτέλεσμα, ο χρήστης έχει εκλεπτυσμένο και ομαλό έλεγχο του σκάφους με πλήρη ευελιξία, ακόμη και σε ταχύτητες κάτω από 4 κόμβους. Δεδομένου ότι το πετρέλαιο είναι λιγότερο εύφλεκτο από τη βενζίνη και ο κινητήρας OXE Diesel είναι non-spark ignited, μειώνεται σημαντικά ο κίνδυνος πυρκαγιάς και δημιουργεται ένα ασφαλέστερο περιβάλλον εργασίας.
ΤΑ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΧΡΗΣΗΣ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ
Χρήση μόνο ενός καυσίμου – δεδομένου ότι οι περισσότεροι κινητήρες μεγάλων σκαφών που χρησιμοποιούνται στο εμπόριο λειτουργούν με πετρέλαιο, δεν χρειάζεται να υπάρχει απόθεμα βενζίνης στο σκάφος για τη χρήση του εξωλέμβιου κινητήρα. Αυτό εξαλείφει την ανάγκη για χειρισμό δύο τύπων καυσίμων (δέσμευση χώρου για αποθήκευση βενζίνης, ειδική ασφάλεια κλπ). Αυτό είναι επίσης σύμφωνο με την πολιτική του ΝΑΤΟ για το ενιαίο καύσιμο, δηλώνοντας ότι όλες οι μονάδες που μπορούν να λειτουργούν με πετρέλαιο, θα πρέπει να λειτουργούν με πετρέλαιο, η οποία τέθηκε σε ισχύ το 2015.
Ευελιξία καυσίμου - οι κινητήρες OXE Diesel λειτουργούν με EN 590, ASTM D 975 No. 1 και No. 2, και JIS KK 2204, F54 και F75, το οποίο παρέχει στους χρήστες υψηλή ευελιξία. Το HVO100 και άλλα καύσιμα BioDiesel είναι βιώσιμες επιλογές για χρήση, γεγονός που μειώνει σημαντικά τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις. Όταν λειτουργεί με BioDiesel, συνιστάται η εγκατάσταση ενός προ-φίλτρου στη δεξαμενή πετρελαίου.
Λιγότερο εύφλεκτο από τη βενζίνη – Το πετρέλαιο είναι λιγότερο εύφλεκτο από τη βενζίνη και επομένως πιο ασφαλές για εργασία από ό,τι για παράδειγμα η βενζίνη. Καθώς η OXE Diesel δεν αναφλέγεται με σπινθήρα, τα μοντέλα κινητήρων επιτρέπονται επίσης σε περιορισμένα περιβάλλοντα που είναι απρόσιτα για προϊόντα που αναφλέγονται με σπινθήρα, όπως οι εξωλέμβιες βενζίνης.
Υψηλότερη ενεργειακή πυκνότητα – Το πετρέλαιο έχει υψηλότερη ενεργειακή πυκνότητα από τη βενζίνη, η οποία παρέχει στον κινητήρα υψηλότερη απόδοση και ροπή, εξασφαλίζοντας βελτιωμένη επιτάχυνση, χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου και αυξημένη αυτονομία σε σύγκριση με έναν αντίστοιχο κινητήρα βενζίνης.