Neander Motors
Dtorque 50, η μοναδική εξωλέμβια diesel 50 ίππων στον κόσμο .
Αξιόπιστη και ανθεκτική
Κατασκευασμένη από επαγγελματίες του χώρου, για επαγγελματίες χρήστες. Με περισσότερες από 500.000 ώρες λειτουργίας, χωρίς να συνυπολογίζονται οι δοκιμές της Neander Motors, η Dtorque 50 είναι ένας κινητήρας που θα σας μεταφέρει πάντα στον προορισμό σας με ασφάλεια
Ο χρόνος είναι χρήμα. Μεγιστοποιήστε τον χρόνο λειτουργίας.
Η Neander Motors έχει συνεργαστεί με παγκοσμίου φήμης προμηθευτές για την προμήθεια εξαρτημάτων υψηλής ποιότητας για τους εξωλέμβιους κινητήρες Dtorque. Η Dtorque 50 έχει μεγαλύτερα διαστήματα μεταξύ σέρβις (250 ώρες έναντι 100 ωρών σε ισοδύναμη εξωλέμβια βενζίνης), πράγμα που σημαίνει λιγότερα έξοδα και περισσότερές ώρες λειτουργίας.
Πιο καθαρή και πιο "πράσινη"
Πλήρης συμμόρφωση με τους κανονισμούς EU RDC Stage II, η Dtorque 50 είναι μία εξωλέμβια με χαμηλές εκπομπές ρύπων. Εκτός από την κατά μέσο όρο 40% λιγότερη κατανάλωση καυσίμων σε σχέση με ισοδύναμες εξωλέμβιες βενζίνης, ένα τεράστιο πλεονέκτημα της Neander Dtorque 50 είναι η δυνατότητα πρόσβασης σε περιοχές χρήσης οι οποίες απαιτούν χαμηλές εκπομπές ρύπων.
Πλήρεις τεχνικές προδιαγραφές
Ισχύς | 36,8 kW/50 hp στις 3.500 – 4.000 min-1 |
Max. Ροπή | 111 Nm στις 2250 – 3000 min-1 |
Τύπος κινητήρα | Turbo-charged parallel twin diesel engine |
Ισορροπία | Διπλοί, αντίθετα περιστρεφόμενοι, στροφαλοφόροι άξονες |
Swept Volume | 804 ccm |
Bore x Stroke | 80 x 80 mm |
Αρ. Κυλίνδρων | 2 In-Line, twin |
Εισαγωγή | Water cooled turbo charger and charge air cooling |
Λίπανση | Λίπανση υπό πίεση (λάδι μηχανής Shell Rimula R6 M 10W-40, ACEA προδιαγραφή: E7, E4; σε θερμοκρασίες περιβάλλοντος < 0 C: Shell Rimula R6 ME 5W-30, ACEA προδιαγραφή: E4, Chevron TX Delo 400 XLE 10W30, Ποσότητα πλήρωσης max. 6,5 litres) |
Καύσιμο | Ντίζελ (χαμηλή περιεκτικότητα σε θείο) |
Injection | Bosch common rail direct injection |
Εκκίνηση | Ηλεκτρική |
Alternator | Standard 12 V/300 W |
Ψύξη | Ενεργό Σύστημα Θερμοδιαχείρισης Neander (ATMS) |
Εξάτμιση | Ενσωματωμένη υποβρύχια |
Σύστημα διεύθυνσης | Λαγουδέρα / προαιρετικά απομακρυσμένα |
Ανάρτηση | Ελεγχόμενη συμπίεση και πρόσφυση με "αθόρυβο" μπλοκ |
Trim | Power trim |
Ταχύτητες | Mechanical – dog-clutch gearing |
Μετάδοση | Ratio 13/27 (2.07:1) |
Διαθέσιμοι άξονας | 20″ (L) και 25″ (XL) |
Standard τύπος προπέλας | 3-φτερη με ενσωματωμένο αποσβεστήρα |
Βάρος | 185kg (dry) |
Η Dtorque έχει σχεδιαστεί από την αρχή, χρησιμοποιώντας καινοτόμες νέες τεχνολογίες για να προσφέρει βέλτιστη απόδοση ακόμα και στις πιο αντίξοες και δύσκολες συνθήκες.
1. Σχεδίαση διπλού στροφαλοφόρου άξονα
Η κατοχυρωμένη με δίπλωμα ευρεσιτεχνίας σχεδίαση διπλού στροφαλοφόρου άξονα εξαλείφει τις πλευρικές ροπές και τις περισσότερες δυνάμεις αδράνειας και επομένως τους ισχυρούς κραδασμούς που συναντώνται συνήθως στους συμβατικούς κινητήρες diesel.
2. Μπλοκ αλουμινίου
Το μπλοκ του κινητήρα είναι κατασκευασμένο από αλουμίνιο και προσφέρει μέγιστη προστασία από τη διάβρωση.
3. Αυτόματο σύστημα διαχείρισης θερμότητας
Το Automatic Thermo-Management System διαχειρίζεται τη θερμοκρασία του κινητήρα και μειώνει περαιτέρω τον κίνδυνο διακοπής λειτουργίας λόγω υπερθέρμανσης.
4. Σύστημα καυσίμου Common Rail της Bosch
Το σύστημα καυσίμου Common Rail της Bosch επιτρέπει τη γρήγορη και άμεση έκγχυση καυσίμου στους κυλίνδρους του κινητήρα. Το σύστημα προσφέρει μεγαλύτερη ισχύ και απόδοση, ενώ ελαχιστοποιεί θόρυβο, κραδασμούς και καπνό.
5. PTT
Είναι συμβατή με τον κοινό τρόπο βιδώματος, στον καθρέπτη των σκαφών, για εύκολη τοποθέτηση.
6. Βελτιστοποιημένη ψύξη λαδιού
Το πόδι διαθέτει ένα μοναδικό σύστημα ψύξης λαδιού. Μέσα στο κάρτερ υπάρχουν εσωτερικά πτερύγια, τα οποία βοηθούν να βελτιστοποιηθεί η διαδικασία ψύξης λαδιού.
7. Μεγάλη σχέση μετάδοσης
Χάρη στη μεγάλη σχέση μετάδοσης, η Dtorque 50 αποδίδει καλύτερα και αποτελεσματικότερα. Επιπλέον η μεγάλη σχέση μετάδοσης βοηθά στη μείωση της απώλειας ισχύος και επιτρέπει στον κινητήρα να λειτουργεί πιο οικονομικά.